wtorek, 12 marca 2013

Cytrusowo!

Sporo żółci, trochę zieleni... 

Gdy obserwuję nowe kolekcje w sklepach, mam wrażenie, że nastąpił bum na kolory cytrusowe. Blady żółty, seledynowy, pudrowy róż (który gości na salonach kolejny już sezon), pomarańczowy - cytryna, limonka, grejpfrut i pomarańcza aż się proszą, żeby o nich wspomnieć :)

Ja też uległam świeżości tych kolorów i na wiosnę zaopatrzyłam się przede wszystkim w ten cudowny odcień zieleni i jasnej żółci, która nastraja wyjątkowo pozytywnie :) Dodałam do tego odrobinę czerni, za którą w sumie nigdy nie przepadałam, ale ostatnio się do niej przekonuję...
A co Wy powiecie na ten temat? Lubicie? ;)







PS: Dopiero teraz to zauważyłam: wam też ta druga bransoletka kojarzy się z Jamajką? :D

1 komentarz:

  1. super! najbardziej podoba mi się z serduszkiem:) co do czarnego to też lubię!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze! Każdy jeden powoduje, że robi mi się milej na serduchu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...