piątek, 5 lipca 2013

Passsski!

Przerwę w blogowaniu miałam ogromną, ale już wracam :)
Sesja się zakończyła (całkiem pomyślnie w dodatku), siostra została wydana za mąż, więc znów będę mieć czas, żeby się tu udzielać i mam nadzieję, że tym razem nic mi nie przeszkodzi :)

Podczas mojej nieobecności nie miałam zbyt wiele czasu, ale powstało kilka "dziełek", które systematycznie będę pokazywać.
Na pierwszy ogień - bardzo pasiasta rameczka. Trochę było z nią przebojów, ale wreszcie powstała :)




I to tyle na dzisiaj :)
Miłych wakacji!

I've finished my exams successfully so I'm back now! :) Today: very simple striped frame made with decoupage :) I hope you like it!

2 komentarze:

Bardzo dziękuję za komentarze! Każdy jeden powoduje, że robi mi się milej na serduchu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...