czwartek, 22 sierpnia 2013

Chusta tu, chusta tam...

Już od ponad trzech miesięcy jestem dumną podwójną ciocią. Moja trzyletnia siostrzenica dorobiła się braciszka :) Stanowią przeurocze rodzeństwo i już teraz wiem, że będą wyjątkowo psotni!

Zostałam w związku z tą okolicznością poproszona o uszycie czegoś na kształt chusty do karmienia. Można znaleźć takie w internecie, ale cena raczej nie zachęca do kupna. Nawiedziłam więc sklep z materiałami (najchętniej wykupiłabym go całego!) i zabrałam się do pracy.

Planowałam zakupić materiał beżowy, ewentualnie jasnobrązowy, żeby maluszek miał w środku łagodne, przyjemne światło. Z jakichś powodów w sklepie zabrakło akurat tych kolorów... Zdecydowałam się więc na delikatny błękit, w końcu to dla chłopca :) Materiał to miła w dotyku bawełna, żeby i mamie, i dzidziusiowi było wygodnie.
Chusta ma wymiary 50 cm x 85 cm. Zaopatrzona jest w pasek na szyję - można go regulować dzięki guzikowi i wstążce - oraz w kieszonkę na to, co trzeba mieć pod ręką.

 A tak chusta prezentuje się w całej okazałości:



Moją inspiracją była chusta ze strony przydajesie.pl. 

Najtrudniejsze z wszystkiego, poza idealnym wymierzeniem lamówek ;), okazało się... zrobienie wstążek do wiązania! Tunele zszyłam tak wąsko, że ledwo przeciągnęłam je na drugą stronę. Całe szczęście się udało! :)
Mama była zadowolona. Czy spodobała się maluszkowi, dowiem się niebawem ;)

Pozdrawiam! :)

Zapraszam do obserwowania mnie na Bloglovin

Three months ago my little nephew was born! My sister asked me to sew for this occasion a scarf to breastfeeding. I added there a little pocket :)

5 komentarzy:

  1. Świetna chusta i już po kolorze można się domyślić, że dla chłopca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka przepiękna. Śliczny materiał:-)
    Kochana widzę, że jesteś strasznie zdolna;)
    Pozdrawiam Cię bardzo
    Buziaki
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna chusta, bardzo ładny materiał.
    Pozdrawiam!
    http://strefabori.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Super! ;) Takiej nie widziałam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna i kolorek rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze! Każdy jeden powoduje, że robi mi się milej na serduchu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...