środa, 18 grudnia 2013

Reniferem pobijam Holandię!

Znów na szybko i na krótko!

Tak mi (i nie tylko mi) spodobała się technika iris folding, którą przedstawiałam tutaj, że zrobiłam tym sposobem kolejną kartkę! Renifer poleciał aż do Holandii i wiem, że się spodobał, co mnie bardzo cieszy!
Przy holenderskiej choince prezentuje się tak:



Niestety poczta nieco naruszyła karteczkę - widać zagięcie w prawym dolnym rogu (całe szczęście nic więcej!).
A zdjęcie (ach, jak chciałabym takie robić!) dzięki uprzejmości mojej adresatki, Karolinie :* (jej blog znajdziecie tutaj)

Na dokładkę - kilka moich zdjęć, gdyby ktoś miał ochotę pooglądać reniferka z kilku stron ;)





Zachęcam do obserwowania mnie na bloglovin' :)

In this card a main role has a reindeer made in iris folding technique (I did sth similar here). I like it very much and so does my friend to who I've sent it. You can check out her blog here.

11 komentarzy:

  1. śliczna kartka ;) w ogóle zdjęcie ze śniegiem genialne

    OdpowiedzUsuń
  2. Nom coś z tymi obserwatorami się dzieje nie tak ;/ (znaczy nie z nimi :P tylko z tą funkcją hehe)

    Karteczka bardzo ładna już biorę się za analizę sposobu wykonania :P

    Pozdrawiam
    Viola

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, och, jaka piękna kartka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny reniferek i jak dopracowany:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest bardzo ładna i pomysłowa;) W ogóle ty zawsze wymyślisz coś świetnego;) Ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kartka ! :)
    Zapraszam : http://pp-popolsku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Renifer wygrał wszystko! Dawno nie widziałam kartkowej pracy, która tak by mi się podobała! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. 45 yrs old Account Executive Ellary Terbeck, hailing from Brentwood Bay enjoys watching movies like "Tale of Two Cities, A" and Quilting. Took a trip to Kasbah of Algiers and drives a Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport. kliknij aby przeczytac wiecej

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze! Każdy jeden powoduje, że robi mi się milej na serduchu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...