czwartek, 30 stycznia 2014

Now I see fire...

Pierwszy egzamin w sesji za mną! I w dodatku zdany całkiem pomyślnie :) Okazało się, że literatura międzywojenna nie jest taka straszna... ;)
Jeszcze tylko (lub aż...) 3 egzaminy i wreszcie odpocznę :)

Dla odmiany dziś będzie biżuteryjnie!
Oto kilka bransoletek zrobionych na zamówienie:










W ramach uprzyjemniania wieczoru polecam piosenkę prosto z najnowszego Hobbita (jeszcze nie widziałam, ale mam w planach to kiedyś nadrobić): I see fire - Eda Sheerana. Cudowna! ♥

I tyle na dzisiaj! Teraz czeka mnie duuużo gramatyki...

I don't have much time because of exams so I'm just showing few simple bracelets. What do you think about them? :)

11 komentarzy:

  1. fajneeee.... chciałabym jedną taką. może tę z love is patience... są jeszcze? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. suuuper:) bardzo mi się podobają:) szczególnie znaki nieskończoności:) co do Hobitta to polecam gorąco!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Meg! Gratulacje zdania egzaminu, a na Hobbita warto iść, bo rewelacyjny film.
    Bransoletki świetne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jacie, jake ładne, a męskie też robisz? Chętnie zamówiłbym coś :)

    Pozdrawiam, KAMIL blog lifestylowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie robiłam, bo jakoś nie było okazji, ale jestem otwarta na propozycje :)

      Usuń
  5. Super wszystkie bez wyjątku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne bransoletki, ta pierwsza podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne bransoletki :) Gratuluję zdania egzaminu i życzę powodzenia na kolejnych! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze! Każdy jeden powoduje, że robi mi się milej na serduchu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...