środa, 7 maja 2014

Kosmetyczka w grochy po raz drugi

Rok temu z okazji wakacji uszyłam sobie kosmetyczkę - radosną i pozytywną jak na lato przystało. Ostatnio tak spodobała się ona mojej siostrze, że zapragnęła posiadać podobną. Co zrobiłam w tej sytuacji? Cóż, usiadłam do maszyny :)

Różnią się kolorem zamka i wnętrzem, bo kosmetyczka mojej siostry ma podszewkę :) Radośnie pomarańczową (a może żółtą?) ;)




Last year I sewed a little bag for my cosmetics. This one is my sister's and of course it is funny and cheerful :)

8 komentarzy:

  1. świetna kosmetyczka na lato ;) idealne, żeby pomieścić wszystkie kosmetyki potrzebne wakacyjnym wyjeździe...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna kosmetyczka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojj ładna, lubie takie kolorki :) P.S. Jak ci idzie praca nad karteczkami na wymiankę? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale świetna:) super kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdolniacha z Ciebie :) Też bym chciała mieć taką siostrę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna kosmetyczka :) a jaka przydatna

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka piękna i praktyczna! :) Śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  8. kapitalna :D świetne te grochy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze! Każdy jeden powoduje, że robi mi się milej na serduchu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...