poniedziałek, 12 maja 2014

Pop-up card box

Zagoniona jestem strasznie; nie wiem, jak to się stało, że tyle mam na głowie! :) Ale podchodzę do tego pozytywnie i wierzę, że temu wszystkiemu podołam :)
Jedyne na co nie potrafię wygospodarować czasu, to zaglądanie na Wasze blogi - chciałabym każdy przeczytać i zostawić po sobie ślad, ale za każdym razem coś mnie od tego odciąga. Całe szczęście jeszcze trochę i będą wakacje... ;) A Wam dziękuję, że mimo iż ja nie jestem aktywna u Was i tak do mnie zaglądacie! To naprawdę wiele dla mnie znaczy :)

Dziś: kartka-pudełko na osiemnastkę dla mojego kuzyna. Zaszalałam i zrobiłam pop-up card box :) I jakoś tak wyszło, że kolorystycznie pasuje do innej kartki urodzinowej popełnionej przeze mnie... ;)
Co Wy na to? Robiłyście kiedyś kartkę w tej formie?





A tak a propos Eurowizji - była i skończyła się, a ja dzięki niej wróciłam do artysty, którego poznałam kilka lat temu. Alexander Rybak i jego skrzypce skradły mi serce od pierwszych sekund i lubię wracać do tych piosenek :) :)

I've made a pop-up box card for my cousin's birthday :)

6 komentarzy:

  1. uwielbiam tę formę, mimo że sama nie robiłam jeszcze :D kapitalnie wygląda :D Twój boxik genialny ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bombowe pudełeczko, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! rewelacja:) super karteczka wyszła:)

    OdpowiedzUsuń
  4. kartka cudo :) ! nie mogę się napatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  5. O super! Od razu widać, że dla faceta ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze! Każdy jeden powoduje, że robi mi się milej na serduchu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...