piątek, 10 lipca 2015

Lekki deser z płatkami owsianymi, twarożkiem i owocami

Płatki owsiane w pieczywie, płatki owsiane w cieście, płatki owsiane na śniadanie... Wszyscy je zachwalają i nie ma czemu się dziwić - bogate w witaminy, wartościowe węglowodany i zdrowy błonnik są świetnym pomysłem na posiłek o każdej porze dnia :) Lubię używać ich w kuchni, podzieliłam się zresztą z Wami kilkoma przepisami z ich udziałem (na placuszki, ciasteczka, a nawet muffinki!). Lubię też, gdy deser nie wywołuje żadnych wyrzutów sumienia! Moja dzisiejsza propozycja na pewno tym nie grozi ;)



Potrzebujemy (proporcje można oczywiście dostosować indywidualnie ;)):

  • 3-4 łyżki płatków owsianych
  • 1 łyżkę słonecznika, można też dać dowolne orzechy
  • ok. 60-80 g twarożku
  • trochę niewielkich owoców lub innych pokrojonych w kostkę (u mnie pomarańcze)
  • odrobinę miodu
Płatki razem ze słonecznikiem i orzechami prażymy na suchej patelni - do momentu aż lekko się zarumienią, a w całej kuchni zacznie pachnieć obłędnie orzechowo... :)
W miseczce mieszamy twarożek z miodem, a następnie wszystko układamy warstwami w pucharkach, szklankach albo kieliszkach. 
I zajadamy!

Smacznego :)




I eat oats in many ways. This one is quick, easy and amazingly tasty! :)

4 komentarze:

  1. Ostatnio przez upały zamieniłam kaszę jaglaną na płatki więc jak tylko powróca słoneczne dni z chęcią przetestuję przepis :-)

    Zapraszam do siebie na rozdanie http://mjakmagda.blogspot.com/2015/07/do-zdobycia-australijskie-nagrody.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepysznie wyglądają. Łatwy i szybki deser. Miłego i słonecznego weekendu

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze! Każdy jeden powoduje, że robi mi się milej na serduchu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...