wtorek, 10 listopada 2015

Czerwony Kapturek szuka koszyczka...

Bale przebierańców nie są zarezerwowane tylko dla dzieci! Dorośli też mają przecież z tego mnóstwo frajdy :) A zabawa tym lepsza, im więcej wagi przykłada się do przygotowań.
I tak na prośbę przyjaciółki powstał strój Czerwonego Kapturka. Wcieliłam się w niego na chwilę, żeby zaprezentować Wam uszytą przeze mnie pelerynkę - tylko jakoś nie umiałam znaleźć koszyczka! A zdjęcia wyraźnie pokazują, że szukałam go zapamiętale... ;)

W uszyciu pomógł mi blog Make It & Love It





Byliście kiedyś na "dorosłym" balu przebierańców? Jeśli nie, to za kogo byście się przebrali, gdybyście mieli okazję? :)

I've sewn the cape for Little Red Riding Hood! Have you ever taken part in a costume party?

5 komentarzy:

Bardzo dziękuję za komentarze! Każdy jeden powoduje, że robi mi się milej na serduchu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...