wtorek, 14 lutego 2017

Choker, czyli powrót lat 90.

Ach, co to były za lata! Końcówkę ubiegłego tysiąclecia wielu wspomina z rozrzewnieniem... Każdy ma swój powód, ale w dużej mierze chodzi o to, że to co minęło, już nie wróci. Całkiem jednak nie zgadza się to z modą - która wręcz uwielbia powracać! Trendy obecne w latach 90. znów są na topie. A do nich między innymi należy choker.

Ten naszyjnik ciasno przylegający do szyi - dość minimalistyczny i prosty w swojej formie - podbił serca nie tylko największych trendsetterek. Ma w sobie mnóstwo uroku, więc wcale mnie to nie dziwi. Poproszona o stworzenie chokera przystąpiłam do tego zdania ochoczo i z zapałem, zwłaszcza że już dawno nie miałam okazji do robienia niczego biżuteryjnego.
Efekty? Oceńcie sami ;)




Choker został prezentem walentynkowym i chyba się spodobał :)

Are you a choker fan? :)

2 komentarze:

  1. Fajny :) ciekawe jak wygląda na modelce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa ;) Może uda mi się kiedyś zdobyć takie zdjęcie :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za komentarze! Każdy jeden powoduje, że robi mi się milej na serduchu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...