niedziela, 28 stycznia 2018

Szyję ubranka dla Barbie! #1

Spódniczki, bluzeczki, sukienki - na razie tyle pojawiło się w tej kolekcji. Przymierzam się jednak do spodni, płaszczy i jeszcze paru innych elementów garderoby. A to wszystko w rozmiarze XXXX(...)S! Kto to wszystko będzie nosił? Lalka Barbie!

Ubranka dla lalki Barbie powstały na prośbę mojej siostrzenicy, a ja - jako dobra ciocia - oczywiście nie potrafiłam odmówić! Większość szyłam ręcznie, mocując się z igłą i nitką i zdobywając kolejne odciski. Czy było warto? Myślę, że tak ;)

Ponieważ "kolekcja" składa się z kilku ubranek, została podzielona na dwie części. Dziś pierwsza z nich :)






...ciąg dalszy nastąpi ;)

Handsewn Barbie clothes! Part 1 ;)

3 komentarze:

  1. Barbie... mama szyła mi ubranka dla mojej jedynej Barbie :) Dawno dawno temu, lalka wprost z pewexu :) Świetne wdzianka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Supcio, kreacje pierwsza klasa świetnie skrojone laleczka wygląda w nich bardzo gustownie i zgrabnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, też kiedyś szyłam dla swojej Barbie ale ręcznie ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze! Każdy jeden powoduje, że robi mi się milej na serduchu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...